2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

департаменту освіти і науки Запорізької міської ради

щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти

у 2020/2021 навчальному році

 

Методичні рекомендації

щодо організації дистанційного навчання

у закладах загальної середньої освіти

Реформа освіти в Україні, впровадження нових освітніх стандартів, новий «Закон про освіту» стимулюють формування нових підходів і розробку принципово нових критеріїв якості навчання. У зв’язку із світовим викликом щодо епідеміологічної ситуації, що має місце і в Україні, усе більшого розвитку набувають нові освітні технології, засновані на ефективному використанні в навчальному процесі інноваційних засобів і методів передачі знань.

Під час карантину через пандемію COVID-19 заклади освіти змушені були терміново перейти на дистанційну форму навчання. Відтак перед системою освіти постало питання, як організувати системне дистанційне навчання у закладах освіти в умовах карантину. Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013  № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.04.2013 № 703/23235 та відповідно до змін до положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 761 «Про затвердження Змін до Положення про дистанційне навчання», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 923/27368, технології дистанційного навчання можуть використовуватися учасниками освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти при проведенні занять через мережу Інтернет (участі в інтернет-проєктах, конкурсах, отриманні консультацій тощо) з використанням технічного забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон).

Дистанційне навчання здійснюється через такі форми, як самостійна робота, навчальні заняття, контрольні роботи. Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є лекція, вебінар, урок, консультації та інші.

Із метою організації оптимального та ефективного освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання рекомендуємо:

1. Дотримуватися нормативно-правового забезпечення з питань дистанційного навчання.

2. Керівнику закладу освіти спільно з педагогічним колективом обговорити

зміну форм навчання, обрати онлайн програмні засоби та онлайн-інструментарій, зважаючи на технічні можливості школи (наявність техніки і

доступу до мережі Інтернет), учителів та учнів.

3. Учителям до початку роботи організувати комунікацію з учнями і батьками, провести опитування, організаційні та роз’яснювальні заходи, зокрема в онлайн-форматі.

4. Обговорити форми співпраці та інші організаційні питання, скоординувати роботу всіх учасників освітнього процесу в зручному форматі та узгодити з батьками конструктивний зворотний зв’язок із метою уникнення непорозумінь.

5. На сайті школи створити вкладку «Дистанційне навчання» з розміщенням у ній різноманітних електронних навчальних матеріалів та посилань на один із сервісів Google: Google Drive, Google Classroom, безкоштовної відкритої системи дистанційного навчання Moodle, посилань на додаткові цифрові навчальні ресурси (відео, завдання, тести, сервіси Google, Microsoft тощо) та корисні ресурси для самоосвіти (EdEra, iLearn, Рrometheus, Розумники, Освіторія, YouTube канал Міністерства освіти України), освітні YouTube-канали, відеоролики, які розкривають теми шкільної програми.

6. Розробити загальний алгоритм дій при дистанційному навчання, укласти розклади онлайн-занять, консультацій, додаткових заходів та розмістити їх на сайті закладу освіти.

7. Обрати онлайн-засоби, які будуть використовуватися для організації дистанційної взаємодії. Цифрові інструменти мають відповідати поставленим методичним цілям, тобто тому, наскільки певний сервіс чи ресурс є доцільним для досягнення очікуваних результатів навчання. Із метою забезпечення організації освітнього процесу та виконання освітніх програм учитель / ка може створювати власні вебресурси або використовувати інші вебресурси на свій вибір у синхронному та асинхронному режимі з обов’язковим посилання на джерела використаної інформації. При цьому обов’язково надавати учням рекомендації щодо використання ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо. Потрібно пам’ятати про інформаційно-цифрову безпеку обраного сервісу, вебресурсу, який передбачає реєстрацію. Необхідно уважно ознайомитися із правилами їх використання і, наскільки це можливо, мінімізувати обсяг персональних даних учнів, які фіксуються у вітруальному просторі. Обираючи онлайн-інструменти, варто враховувати зрозумілість та доступність інтерфейсу як для вчительства, так і для учнівства. Перевагу краще віддати україномовним або англомовним ресурсам, що мають інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.

8. Для обговорення поточних справ та організації зворотного зв’язку можливим є створення закритих спільнот у соціальних мережах та месенджерах (Вайбер, Телеграм, Фейсбук, Інстаграм) за визначеними спільно з батьками, педагогами та здобувачами освіти принципами організації груп та правилами взаємодії й спілкування.

9. Використовувати інструменти онлайн-комунікації (електронна пошта, форум, чат, відеоконференція, блог тощо).

10. Для проведення онлайн-уроків рекомендуємо використовувати сервіси проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей: Skype, Zoom, Microsoft Teams, Google Meet.

11. Інтерактивні практичні вправи можна створювати в сервісі LearningApps, флеш-картки – на сайтах Studystack, Quizlet

12. Для організації віртуальної взаємодії учасників освітнього процесу та виконання спільних робіт рекомендовано застосовувати:

- віртуальні дошки (Padlet, Linoite, Jamboard, Scrumblr, Popplet, Twiddla, Scribblar, Miro, IDroo тощо), на яких можна розміщувати окремі дописи та попередньо підготовлені матеріали з текстовою інформацією, гіперпосиланнями, зображеннями, прикріплювати документи, аудіо- та відеозаписи, створювати малюнки. Є можливість налаштувати режим коментування, в якому учні зможуть прикріплювати виконані роботи. Така організація взаємодії може бути доцільною в межах уроків одного класу або кількох класів на нетривалий період, оскільки доступний простір швидко захаращується. Тому доцільно розміщувати посилання на дошки на Google Drive або OneDrive. Перевагою онлайн-дошок є те, що всі записи можна зберігати і надавати для відсутніх на уроці учнів;

- сервіси Google та Microsoft Office 365 надають можливість створювати текстові документи, електронні таблиці, презентації, зображення онлайн. Учитель / ка може долучитися до цифрового продукту, створеного учнем, і прокоментувати окремі фрагменти або запропонувати ідеї для покращення роботи загалом.

13. Із метою підготовки учнів до ДПА та ЗНО рекомендовано популяризувати та сприяти долученню учнів через індивідуальні консультації та самостійну підготовку на вебресурсах УЦОЯО, ЛРЦОЯО, платформах Promethеus , iLearn (школярі) тощо.

14. Зворотний зв’язок з учасниками освітнього процесу та організацію тестування можна організовувати за допомогою онлайн-сервісів та платформи для створення тестів (Google Forms, Classtime, Easy Test Maker, Onlinetestpad тощо), які передбачають можливість формування запитань із використанням зображень, аудіо- та відеофрагментів. Часто є доступними бібліотеки готових запитань, які можна додати до власних сесій тестування, змінюючи їх у разі потреби. Таким чином можливо формувати цілу траєкторію опанування певної  теми. Слід пам’ятати, що автоматизована перевірка, хоча і значно спрощує рутинну роботу вчителя, інколи є недостатньою для достовірної діагностики успішності опанування теми. Тому доцільно тестові завдання доповнювати практичними роботами. Учитель / ка може встановити зворотний зв’язок індивідуально з учнем за результатами тестування або враховувати динаміку відповідей учнів при плануванні подальших занять. Повідомити здобувачів освіти про необхідність тестування можливо через розміщення посилання на блозі, сайті, віртуальному Класі, месенджерах або надіслати електронною поштою.



Іноземна мова

Вивчення іноземних мов у 2020-2021 навчальному році буде здійснюватися за декількома Державними стандартами та типовими освітніми програмами, а саме:

- для учнів 1-3 класів – за новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21.02.2018 №87, «Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко» та «Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна»;

- для учнів 4 класів – за Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженим Постановою КМУ від 20.04. 2011 №462 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта), затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 №405;

- для учнів 5-9 класів – за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим Постановою КМУ від 23.11.2011 № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» та затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 №408;

- для учнів 10-11 класів – за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 23.11.2011 № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (профільна середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 407.

Відповідно до нового Закону України Типова освітня програма визначає: загальний обсяг навчального навантаження; орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення, які подані в рамках навчальних планів.

Типові освітні програми з іноземних мов містять низку тем і питань, що безпосередньо пов’язані з проблематикою інтегрованих змістових ліній. Програми не обмежують смислове та лінгвістичне наповнення інтегрованих змістових ліній, а лише пропонують орієнтовні шляхи їх реалізації. Вчителі можуть наповнити новим міжпредметним змістом й інші теми, створювати альтернативні можливості для поєднання різних знань та умінь, а також навчальних методів із метою формування ключових життєвих умінь та досягнення цілісності навчальної програми й освітнього процесу відповідно до потреб певного класу.

Дозволяється використовувати підручники, що видані у поточному році та в попередні роки, враховуючи при цьому зміни в програмах. Щодо додаткової навчально-методичної літератури, то вчителі вільні в її виборі й можуть  застосовувати таку, що найкраще реалізує їхню методику навчання та компетентнісний потенціал предмету «Іноземні мови». Програма не обмежує самостійність та творчу ініціативу вчителів, передбачаючи гнучкість у виборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб учнів та обраних засобів навчання.

У загальноосвітніх навчальних закладах можe використовуватися лише те навчально-методичне забезпечення, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України. Перелік рекомендованої літератури затверджується наказом МОН України та оприлюднюється через «Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України». Із зазначеним переліком можна буде ознайомитися на сайті МОН України www.mon.gov.ua  та на сайті Інституту модернізації змісту освіти  www.imzo.gov.ua

В умовах карантину, спричиненого пандемією COVID-19, заклади освіти змушені були терміново перейти на дистанційну форму навчання. Отже, звертаємо увагу, що на початку нового навчального року слід відвести час на виявлення рівня опанування учнями навчального матеріалу, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями тощо.

Як показує досвід, в умовах карантинних обмежень найдієвішою технологією визнано дистанційне навчання, то ж вчителям слід  в опануванні означеної технології та в  адаптації методики викладання іноземної мови з урахуванням сучасних онлайн інструментів.

Для опрацювання навчального матеріалу з іноземних мов доцільно скористатися можливостями безкоштовних онлайн-платформ, які охоплюють мовні рівні від А1 до В2 та містять завдання відповідно до тем, зазначених у навчальних програмах.

Онлайн навчання у багатьох аспектах відмінне від традиційного, але у підсумку, дуже багато з того, що вчителі роблять на уроці в класі, можна перевести в режим онлайн. Все залежить від розуміння функціоналу платформи і підходів до навчання, які ці інструменти забезпечать.

Звертаємо увагу на особливості організації навчальної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання:

Навчальна діяльність

 

Особливості, ефективність,

рівень мотивації учнів

Подача матеріалу та завдань через месенджери, електронну пошту, соціальні мережі або шкільні сайти

 

-          використовується переважно для повторення вже вивченого матеріалу;

-          недостатньо ефективно без встановлення надійного зворотного зв’язку і мотивації учня

Розміщення записаних відео уроків на ТВ або YouTube каналах

 

-          учні є пасивними учасниками перегляду, тому така форма роботи є недостатньо ефективною та мотивуючою;

-          може стати корисним у поєднанні з іншими видами навчальної діяльності

Самостійне опрацювання учнями матеріалу друкованих/ електронних підручників або інших джерел та спілкування з учителями під час відео конференцій

-          доволі ефективна форма роботи;

-          є елементом «перевернутого» навчання

 

Самостійне опрацювання учнями матеріалів підручника та електронних ресурсів, виконання завдань та отримання відгуків від учителів

-          ефективна форма роботи за умови

      залучення низки онлайн інструментів

 

Самостійне опрацювання учнями навчальних матеріалів на спеціалізованій платформі з можливістю виконання інтерактивних завдань і здійснення зворотного зв’язку

 

-          досить ефективна форма роботи;

-          надає можливість створити індивідуальний навчальний кабінет учня;

-          дозволяє працювати в узгодженому з вчителями режимі;

-          має технічну підтримку платформи;

-          мотивує учнів і сприяє взаємодії учитель-учень

 

Орієнтовна структура дистанційного заняття з іноземної мови (з використанням можливостей Google Classroom) має включати:

1. Вступ. Слід умотивувати активну діяльність школярів, використавши «гачок» для привернення уваги (lessonhook): реакція на візуальне джерело (ілюстрацію, фото); цікава цитата або жарт; запитання дня (усно або письмово); таємничий предмет тощо.

2. Презентація вчителя. Презентація учням нового матеріалу, використовуючи елементи візуалізації (короткі відео, відеопрезентації, презентації з аудіосупроводом тощо). Проводьте керовану діяльність, спонукайте учнів ставити запитання.

3.   Інтерактивні заходи: мозкова атака (слід користуватись Padlet й іншими

ресурсами); ігри (за допомогою Kahoot, Quizlet, Jeopardy Labs та ін.); аудіювання, перегляд  відео тощо.

4. Рефлексія та закінчення: зворотний зв’язок, анкетування учнів, самооцінювання учнів.

Для проведення занять з іноземної мови слід обрати навчальну платформу,  серед яких: Google Classroom, Human Школа, Edmodo та ін. Попитом користуються добре відомі інструменти комунікації та зворотного зв’язку, які сприяють незалежному учінню. Серед безкоштовних програм варто виокремити:

- Padlet – інтерактивна дошка, на яку можна додавати фото, тексти, документи, аудіо/відео записи;

- Flipgrid – відеозона, де можна розміщувати відео із завданнями для учнів, які зі свого боку можуть створити свої відеоматеріали;

- Actively Learn – можливість додавати запитання або нотатки до статті, або ділитися посиланнями на вебсайт і читати коментарі учнів;

- Quizlet – створення електронних карток і вікторин для вивчення нової лексики;

- Storybird – можливість створення з учнями цікавих навчальних книг з ілюстраціями, які можна анонімно поширити в Інтернеті.

Надаємо зразки інтерактивних завдань з іноземної мови за матеріалами Oxford University Press:

-       Заповнення пропусків – учень/учениця переглядає підручник і вибирає речення. Записує речення у WhatsApp повідомленні, але пропускає одне слово, поставивши знак підкреслення ( _ ) на його місці. Потім надсилає повідомлення однокласнику/однокласниці. Адресанту потрібно надіслати у відповідь пропущене слово.

-       Речення з помилками – учень/учениця переглядає підручник і вибирає речення. Записує речення у WhatsApp повідомленні, але робить граматичну, орфографічну або лексичну помилку. Потім надсилає повідомлення однокласнику/однокласниці для перевірки. Адресанту потрібно надіслати у відповідь виправлене речення.

-       Викресли зайве – учень/учениця записує у WhatsApp повідомленні чотири слова, одне з яких відрізняється від інших трьох. Потім надсилає повідомлення однокласнику /однокласниці. Адресанту потрібно надіслати у відповідь зайве слово і пояснити свій вибір.

-       Дистанційне інтерв’ю – учень/учениця робить аудіо запис запитань, які хоче поставити однокласникам. Після цього почергово надсилає запис однокласникам.  Адресанти роблять аудіозапис відповідей на запитання.

Звертаємо увагу на особливості оцінювання навчальної діяльності учнів в умовах дистанційного оцінювання:

-       використання опитувальників та їх адаптація;

-       підготовка розгорнутих запитань на перевірку засвоєння матеріалу;

-       забезпечення послідовності у чергуванні викладання матеріалу та інтерактивного опитування;

-       додаткова увага до аспекту самооцінювання учнями власної навчальної діяльності;

-       достатній час на відповіді учнів;

-       анонімне опитування учнів (за потреби);

-       використання оцінювання як інструменту кращого розуміння процесу учіння;

-       заохочення конструктивної критики (що працює, що не працює) з боку учнів.

Здійснення контролю забезпечує своєчасне корегування навчального процесу з метою приведення його до рівня, заданого програмою й стандартом, що окреслюють очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів. Зміст навчання іноземної мови охоплює такі види мовленнєвої діяльності: рецептивні, продуктивні та інтеракційні. Для участі в них необхідні такі уміння: сприймання на слух; зорове сприймання; усне та писемне продукування; усна, писемна та онлайн взаємодія. Для виявлення рівня володіння кожним умінням розроблені відповідні критерії.

Мовленнєві уміння є основою для реалізації системи контролю над ходом і якістю засвоєння учнями змісту навчання іноземної мови. Учні з самого початку навчання повинні знати, яких результатів їм потрібно досягти, і що від них очікують. У цьому полягає й певний стимул до підвищення якості власних знань і умінь. Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне (не поурочне), тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація.

Вимоги щодо ведення шкільної документації залишились без змін.

 


Перелік інструктивно-нормативної  документації  

до нового  2020-2021 н.р.

(за 2020 рік)

 

o    Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році Лист МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року

o    Про переліки навчальної літератури, рекомендованої міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/202 і навчальному році Лист МОН № 1/9-394 від 22.07.20 року

o    Посібник. Методичні рекомендації. Організація дистанційного навчання в школі. МОН, травень, 2020

o    Щодо можливостей використання сервісів для дистанційного навчання Лист МОН № 1/9-291 від 28.05.20 року

o    Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і SТЕМ-лабораторійНаказ МОН № 574 від 29.04.2020 року

o    Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні Указ Президента України № 31/2020 від 30.01.20 року

o    Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про повну загальну середню освіту» Лист МОН № 1 9-201 від 08.04.20 року

 

                                                                       Протиепідемічні заходи

o    Щодо неухильного дотримання законодавства Лист МОН № 1/9-441 від 14.08.20 року

o    Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році Лист МОН № 1/9-420 від 05.08.2020 року

o    Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину Лист МОН № 1/9-406 від 29.07.2020 року

o    Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) Постанова головного державного санітарного лікаря № 42 від 30.07.2020 року

o    Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) Постанова МОЗ № 25 від 21.05.2020 року

o    Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину Лист МОН № 1/9-219 від 23.04.20 року

o    Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину Лист МОН № 1/9-185 від 03.04.20 року

o    Щодо особливостей організації освітнього процесу під час карантину Лист МОН № 1/9-176 від 25.03.20 року

o    Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину Лист МОН № 1/9-173 від 23.03.20 року

o    Рекомендації для підприємств та роботодавців для запобігання поширенню COVID-19 Лист МОЗ № 11814/1/1-20 від 23.03.20 року

o    Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронаврусу COVID-19 Наказ МОН № 406 від 16.03.2020 року

o    Про забезпечення виконання профілактичних і протиепідемічних заходів Наказ МОН № 392 від 12.03.2020 року

o    Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 Постанова КМУ № 211 від 11 березня 2020 року

 

                                                                                        

                  

                                                                                          Конкурси

o    Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2021» Наказ МОН № 777 від 09.06.2020 року

 

                                                                                

                                                                              Психологічна служба

o    Лист ІМЗО від 27.07.2020   № 22.1/10-1495 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р.»

           

 

                                                                                 

 

                                                                                   Виховна робота

o    Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок Лист МОН № 1/9-385 від 20.07.20 року

o    Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню) Лист МОН № 1/9-436 від 14.08.20 року

 

 

                                                                              Інклюзивне навчання, ІРЦ

o    Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів Лист МОН № 1/9-278 від 26.05.20 року

o    Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти Лист МОН № 1/9-348 від 25.06.20 року

o    Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період Лист МОН № 1/9-302 від 04.06.20 року

o    Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів Лист МОН № 1/9-278 від 26.05.20 року

o    Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину Лист МОН № 1/9-185 від 03.04.20 року

 

 

                                                               Підвищення кваліфікації. Сертифікація.

o    Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Лист МОН № 1/9-141 від 04.03.20 року

o    Про встановлення доплати педагогічним працівникам за успішне проходження сертифікації Постанова КМУ № 113 від 19.02.2020 року

 

 



17 СЕРПНЯ 2020 РОКУ

САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ

ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ.

Нешаблонні ідеї, як розпочати новий навчальний рік на уроці англійської після канікул.







09-25 ВЕРЕСНЯ 2020 РОКУ

КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

ЗОІППО

УЧИТЕЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ







21 ГРУДНЯ  2020 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ.

ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТУ 
ЗА ПРОХОДЖЕННЯ 
18-20 ГРУДНЯ 2020 РОКУ
ОНЛАЙН-КУРСУ
НА САЙТІ 

УКРАЇНСЬКА ЗА 27 УРОКІВ

ЯКІСТЬ ПРОХОДЖЕННЯ 

ОНЛАЙН-КУРСУ 98%





















21 ГРУДНЯ 2020 РОКУ

САМООСВІТНЯ РОБОТА  ВЧИТЕЛЯ 
ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ЗЗШ № 65
СТЕПАНОВОЇ ЛАРИСИ ВАСИЛІВНИ.
РОЗМІЩЕННЯ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ
НА САЙТІ https://vseosvita.ua

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ.
7 КЛАС.
АНГЛІЙСЬКА МОВА.
Украина. 
Ukraine.

https://drive.google.com/file/d/1VUrilDBn0gaMbraky3AZ9NovRRbLXAQS/view?usp=sharing











21 ГРУДНЯ

САМООСВІТНЯ РОБОТА  ВЧИТЕЛЯ 
ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ЗЗШ № 65
СТЕПАНОВОЇ ЛАРИСИ ВАСИЛІВНИ.
РОЗМІЩЕННЯ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ
НА САЙТІ https://vseosvita.ua

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ.
6 КЛАС.
АНГЛІЙСЬКА МОВА.
Free-time.








21 ГРУДНЯ 2020 РОКУ

Звіт

Про проведену самоосвітню діяльність та її результати шляхом участі у методичних заходах

 Вчитель   Степанова Лариса Василівна

https://drive.google.com/file/d/1bWrYvSIfXMEf6IvuxMyI1F7T5AODciFw/view?usp=sharing




12 СІЧНЯ 2021 РОКУ.
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ.

ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТУ 
ЗА ПРОХОДЖЕННЯ 
9-11 СІЧНЯ 2021 РОКУ
ОНЛАЙН-КУРСУ
НА САЙТІ 

АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ

ЯКІСТЬ ПРОХОДЖЕННЯ 

ОНЛАЙН-КУРСУ 100%






18 БЕРЕЗНЯ 2021 РОКУ
САМООСВІТНЯ РАБОТА ВЧИТЕЛЯ
УЧАСТЬ У ВЕНБІНАРІ





12-17 КВІТНЯ 2021 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА ВЧИТЕЛЯ
ПРОХОДЖЕННЯ ОНЛАЙН-КУРСУ 
НА САЙТІ 
3й ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ОНЛАЙН-КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
(ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З АМЕРИКАНЦЯМИ)









3 ЧЕРВНЯ 2021 РОКУ

САМООСВІТНЯ РОБОТА  
ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ЗЗШ № 65
СТЕПАНОВОЇ ЛАРИСИ ВАСИЛІВНИ.
РОЗМІЩЕННЯ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ
НА САЙТІ https://vseosvita.ua

МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ.
5 КЛАС.
АНГЛІЙСЬКА МОВА.
Контрольна робота 
по темі 
Природа і погода
Підручник - О. Карпюк










3 ЧЕРВНЯ 2021 РОКУ

САМООСВІТНЯ РОБОТА  
ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ЗЗШ № 65
СТЕПАНОВОЇ ЛАРИСИ ВАСИЛІВНИ.
РОЗМІЩЕННЯ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ
НА САЙТІ https://vseosvita.ua

МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ.
2 КЛАС.
АНГЛІЙСЬКА МОВА.
Урок-вікторинa. 
Time for Fun. 

Урок- вікторина 
по темі 
Час для розваг.
Підручник - 
А. Несвіт







3 ЧЕРВНЯ 2021 РОКУ

Звіт

Про проведену самоосвітню діяльність та її результати шляхом участі у методичних заходах

 Вчитель   Степанова Лариса Василівна

https://drive.google.com/file/d/1bWrYvSIfXMEf6IvuxMyI1F7T5AODciFw/view?usp=sharing

Комментариев нет:

Отправить комментарий